wiecej srania niz to warte.... nieoszukumy sie silniki te nie sa przystosowane do instalcji gazowych... a takie przeróbki jakie robia w serwisach to ingerencja w strukture auta.
Może i ingerencja, ale auto ma zarabiać i basta. Zresztą jak kupowałem czeszke rok temu to chciałem diesla, ale kto sprzedaje 3 letniego diesla w polsce z przebiegiem 50000 ?. Takie okazje to dopiero ingerencja . Poprzekręcane liczniki aż szlak trafia a widać, że autka podniszczone w środku. Wolałem kupić benzynke z przebiegiem 45000 z pewnego źródła. Teraz ma 93 tyś i poza płynami nic nie wymieniałem . A tak w ogóle to po co kupujecie diesle? dla przyjemnego klekotu czy dla oszczędności ? Każdy chciałby benzynową v8 i ze 300KM ale takie są realia że się nie pyli :szeroki_usmiech
krs, Chesz, ja znam taki i ma jeszcze mniej przejechane. Ojciec naszego forumowego kolegi moze Ci taki sprzedac. I nic nie jest krecone. Druga sprawa, czemu akurat po 3 latach mial miec 50, a nie 80-100kkm - troche dziwne
szukałem 2 miesiące i nie znalazłem, teraz taniej wstawić gaz niż kupywać drugie autko, a obecnego na nic nie zamienie, bo się przywiązałem do mojej szkodniczki i nie zaryzykuje w nic innego dopuki będzie śmigać jak igła. Postanowienie było takie by miała max 50 tyś bo ja nią zrobie jeszcze ze 200
Kolego ProSzeK - ciesz się z tego co masz i pozwól się cieszyć innym. Po raz drugi spotykam się z Twoją jakże radykalną opinią na temat LPG. Odpuść sobie - nie krytykuj ludzkich wyborów...
Jak wszyscy wiedzą ja śmigam na VSI PRINS bez problemów. Ciężko byłoby mi się zgodzić na gasnący silnik w specyficzych sytuacjach - polecam wizytę u gazownika. To ma chodzić jak zasilanie na Pb i chodzi..
aha - mam japońskie wtryski KEHINI, mówią że są dobre - potwierdzę za 100 kkm
to 3 generacja. Też nie polecam. obecnie mam BRC 24 SQU działa bez zarzutu. Kontrolka check się zaświeciła kilkaset km po montażu, po regulacji już ponad 10 kkm spokój. Ale spalanie na poziomie 7-8l to chyba jeżdżąc w kapeluszu na trasie. 9-10l/100km na trasie u mnie to norma.
Ja mam 1.6 AEE ,instalacja sekwencyjna nie podlaczona do sondy lambda na listwie matrix ,przebieg 250tys z czego jakies 100 na gazie jedno co wiem po 3 latach to juz nigdy wiecej gazu
DIESEL tylko DIESEL mialem wczesniej 1.9TDI w starym pasku z 1994 roku i jedno co pamietam to to ze zrobilem 90tys km nie robiac w silniku zupelnie nic oprocz rzeczy wynikajacych z eksploatacji
Były Właściciel OI 1.6 AEE 75KM ,1998r teraz Laguna 3 2.0 dci 150KM
Ja mam Elpigaz i to jest syf!!! W sumie spalanie małe ale jest niewiele zakładów które podejmują się regulacji takiej instalki. A wtryskiwacze to masakra, jakość podobna do Valteków, najlepiej co 2 miechy ich kalibrować.
Następne auto to na bank będzie diesel.
Ja mam Elpigaz i to jest syf!!! W sumie spalanie małe ale jest niewiele zakładów które podejmują się regulacji takiej instalki. A wtryskiwacze to masakra, jakość podobna do Valteków, najlepiej co 2 miechy ich kalibrować.
Następne auto to na bank będzie diesel.
Stara prawda - zle dobrana lub zalozona instalacja skutecznie zniecheca do LPG.
Witam. Mam założoną Elpigaz STELLA 30kkm ani razu w serwisie nawet na regulacji, bo dobrze założona bez problemów.Z drugiej strony ta sama instalacja w fordzie mondeo 1,6 brata się nie sprawdziła więcej jeździł na benzynie niż na lpg. A moje spalanie to średnio 9l/100
Ja mam instalację KME i sobię chwalę. Od momentu założenia i własnych ustawień żadnych problemów. Dobre ustawienia są priorytetem. No i dbanie o materiały eksploatacyjne. Dobry montarzysta też jest ważny, ale ja mam już sprawdzonego. Zakładałem u niego już 2 instalacje w swoich autach i 1 u szwagra. Jak ktoś chce to dam namiar (okolice Otwocka). Tak na marginesie to i do ropniaków wkładają instalacje gazowe, ale to już wyższa półka tematyczna. Warto mieć gaz o ile wie się na co zwracać uwagę podczas eksploatacji samochodu.
Zdecydowałem się na kupno Octavii silnikiem benzynowym. 1,6 BFQ. Planuję założyć LPG. Moje niezdecydowanie dotyczy: BRC SEQ24 czy Landi Renzo Omegas. Ceny niemal identyczne, odpowiednio 2900 zł i 3000 zł. Z tego co zauważyłem, to LR są dedykowanymi do Octavii. Na czym polega różnica między nimi. Którą wybrać? Która nie sprawia (sprawia najmniej) problemów w eksploatacji?
Zdecydowałem się na kupno Octavii silnikiem benzynowym. 1,6 BFQ. Planuję założyć LPG. Moje niezdecydowanie dotyczy: BRC SEQ24 czy Landi Renzo Omegas. Ceny niemal identyczne, odpowiednio 2900 zł i 3000 zł. Z tego co zauważyłem, to LR są dedykowanymi do Octavii. Na czym polega różnica między nimi. Którą wybrać? Która nie sprawia (sprawia najmniej) problemów w eksploatacji?
Zdecydowanie Landi - sprawdzona z tym silnikiem, jest ich tu na forum wiele a
narzekan nie slychac - Wszyscy raczej chwala. Problemy wystepuja glownie przy
wadliwym montazu, wiec fachowcow trzeba znalezc dobrych.
Komentarz